Ano zasíláme, zboží nám na Slovensku doručuje kurýrní služba UPS. Doba doručení je zpravidla 3 – 5 prac. dní. Cena dopravy je stejně jako doprava po ČR zdarma.
Každý výrobek na našich webových stránkách je i skladem. V případě jakéhokoliv problému z Vaší objednávku Vás budeme neprodleně kontaktovat.
Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.
Veškeré vyprodané zboží se snažíme doobjednat. Naše nabídka se ale skládá z módních produktů, které výrobci každou sezónu obměňují podle aktuálních trendů. Proto se může stát, že se daný produkt v naší nabídce již neobjeví. Pokud chcete, můžete si jeho dostupnost ověřit na info@ikabelka.cz
Ano na tel. čísle 733 43 50 40 a nebo na e-mailu: info@ikabelka.cz
Ano na tel. čísle 733 43 50 40 a nebo na e-mailu: info@ikabelka.cz
V případě platby na dobírku je se zpravidla snažíme veškeré zboží vyexpedovat do 2 prac. Dní. Nejpozději do 5 dnů bude Váš balíček předán dopravci. V případě platby převodem, se prodlužuje čas dodání zboží o dobu, než je Vaše platba připsána na náš účet. U doruční zboží na Slovensko je doba expedice 2-5 dní. Čas vyřizování objednávek nezahrnuje soboty, neděle a státní svátky.
Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.
Po sepsání nás prosím ihned kontaktujte na tel. čísle 733 43 50 40 a nebo na e-mailu: info@ikabelka.cz. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.
Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude Vaše reklamace oprávněná, budou Vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.